Gimsøy | Bygdetunet | Gammel tid | Nyere tid  | Gimsøykalenderen | Gimsøydagen |  Om foreningen | Linker | Hjem

Kronerulling

Årets bilde 2009 med motiv fra Gimsøysand er malt av Stig Tobiassen.

Kronerulling 2008 - 2009
Gimsøy Historielag innbyr medlemmer og andre som vil støtte vårt arbeide for å få
fullført restaureringen av gamle Barstrand skole, til å delta i en kronerulling med en
gevinst for å få inn penger.

Gevinsten er et maleri i ramme (55 x 80 cm ) med motiv fra Gimsøysand.
Malt av Stig Tobiassen fra Svolvær.

Praktiske opplysninger: kr. 10,- pr lodd. Når vår kasserer mottar innbetaling for lodd, føres loddkjøperne fortløpende inn i nummerert loddbok med det antall lodd som tilsvarer innbetalingen. Trekning av maleriet i desember 2008.

Ønsket beløp innbetales til konto: 4580.30.98097
Husk tydelig navn adresse og tlf.nr.

Kronerulling 2007
Maleriet for 2007 ble vunnet av Åge Eliassen Gimsøysand. For 2007 ble resultatet brutto-kr.19.530,- og historielaget takker for denne støtten. Vårt mål er å ha skolen ferdig til Gimsøydagen i 2009. Nå er den kommet på grunnmuren og mye av tømmerarbeidet er utført, Nye vinduer er bestilt for levering i uke 31. Den største kostnaden ligger i ny dobbel ytterdør og utvendig kledning. Pr i dag er ca. kr.100.000,- brukt på materiell og over 600 dugnadstimer.

Mvh. Styret i Gimsøy historielag

e-post: olaf-e-m@online.no

Aktiviteter i foreningen

Gimsøydagen
11. juli 2009
Sted: Bygdetunet

Se bilder fra tideligere år
HER

Dugnads informasjon
Hver onsdag kl 18.00 er det dugnad på Bygdetunet. Alle velkommen!

Se bilder fra de forskjellige dugnadene HER

KRONERULLING
Gjennom hele året hav vi kronerulling til inntekt til historielaget. På Gimsøy-dagen trekker vi ut en vinner blandt giverne som får et maleri.
Les mer om kronerullingen HER

Kontakte oss